Πολιτική Επιστροφών - Αποστολών
Πριν από την αποστολή της παραγγελίας γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη για να συνεννοηθούμε για την ώρα παράδοσης και να διασταυρώσουμε ότι είναι σωστή η διεύθυνση . ( εκτός και αν δεν το επιθυμείτε έπειτα από σχετική ενημέρωση μας στα σχόλια της on-line φόρμας) . Στη περίπτωση αυτή η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται με δική σας ευθύνη και εάν δεν βρεθεί ο παραλήπτης το προϊόν που επιλέξατε γυρίζει στο ανθοπωλείο μας και εάν επιθυμείτε εκ νέου αποστολή θα επιβαρυνθείτε εκ νέου μεταφορικά. Αν δεν μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με τον παραλήπτη ή τον αποστολέα, δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για την μη παράδοση ,αν το ανθοπωλείο Όαση έχει δοκιμάσει όλες τις πιθανές μεθόδους για να εκπληρώσει την παραγγελία τότε δυστυχώς επιστροφή και αντικατάσταση δεν μπορεί να δοθεί. Οποιαδήποτε λύση θα είναι στην διακριτική ευχέρεια σας. Εντός 24 ωρών. Εγγύηση της παράδοσης της παραγγελίας αποτελεί η υπογραφή του παραλήπτη στη φόρμα παραγγελίας. Όταν δεν δύναται να υπογράψει ο ίδιος ο παραλήπτης μπορεί να υπογράψει ένα τρίτο άτομο. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης αρνείται για οποιονδήποτε λόγο να υπογράψει, ο αποστολέας δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει την παράδοση και να αρνηθεί οποιαδήποτε χρέωση. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν δέχεται να παραλάβει τα λουλούδια η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί και δεν επιστρέφονται τα χρήματα της παραγγελίας. Αυτό συμβαίνει διότι θα έχει γίνει η προετοιμασία της παραγγελίας που περιλαμβάνει μη αναστρέψιμη τροποποίηση των λουλουδιών(κόψιμο). Επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση μπορεί να γίνει μόνο εάν πρόκειται για φυτό. Η ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή μέχρι και μια μέρα πριν την παράδοση της παραγγελίας και γίνεται επιστροφή όλου του ποσού. Στις ακυρώσεις που γίνονται αυθημερόν, το ποσό δεν επιστρέφεται. Παράπονα σχετικά με την ποιότητα των λουλουδιών γίνονται δεκτά αυθημερόν(μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ) και μόνο από τον αποστολέα(ο οποίος έχει χρεωθεί και την αξία αυτών)και όχι μεταγενέστερα εγγράφως με fax ή email. Σε αυτήν την περίπτωση αντιπρόσωπος μας ελέγχει αν υπάρχει όντως πρόβλημα και αν υπάρχει , αντικαθίσταται το προϊόν.